FlixBus започва сътрудничеството с българската автобусна компания "Карат-С"

05/10/2020

София, 24/09/2020 – Глобалният доставчик на транспортни услуги FlixBus и добре познатата българска автобусна компания Карат-С обявиха официално началото на своето партньорство. На 01.10.2020 г. първите обединени автобусни линии в рамките на новото сътрудничество поемат на път.

В рамките на новото споразумение има над 15 директни международни връзки от София, които вече са част и от мрежата на FlixBus. Пътниците могат да избират между дестинации в Австрия и Германия, до градове като Санкт Пьолтен, Линц, Инсбрук, Нюрнберг, Щутгарт, Кьолн, Дюселдорф, Дортмунд, и др. Билетите са на разположение на уебсайта на FlixBus, мобилното приложение FlixBus и в близо 30000 офлайн точки в Европа. По-късно през октомври се очаква допълнителни дестинации до Чехия да обогатят общото предложение на компаниите.

За сега автобусите ще запазят оригиналното си брандиране, но ще имат стикер "В сътрудничество с FlixBus", за да могат да бъдат по-лесно разпознаваеми. За комфорта на пътниците автобусите на Карат-С и FlixBus имат седалки с удобно пространство за краката, електрически контакти и WC.

"Щастливи сме винаги, когато намерим утвърдени местни партньори, с които можем да осигурим достъп до мобилността, така както е позната в Западна Европа на още повече хора. Благодарение на глобалния обхват на FlixBus и технологичните решения и богатия опит на Карат-С на местния пазар, ние сме уверени, че сътрудничеството ще бъде от полза и за двете страни", каза Ласло Арани, регионален управител на FlixBus.

"Фокусирани сме върху развитието на нашите услуги, стараем се да бъдат в крак с бързо развиващите се технологии. Това е и причината Карат-С да инвестира в дигитализация и иновации през последното десетилетие. Тук виждаме нашата обща мисия с FlixBus – да осигурим както безопасен и удобен транспорт, така и да предложим удобни и лесни за използване дигитални услуги. " – добави Мирослав Столарски, директор Международно развитие в "Карат-С."

Технологията среща местния опит

Бизнес моделът на FlixBus се основава на международно уникално сътрудничество с местните бизнеси. Технологиите и духът на стартъпа се срещат с традициите и качеството на местните МСП и създават ново поколение услуги в сферата на международния транспорт на пътници. По време на седемте си години на работа, FlixBus изгражда сътрудничество с 500 партньори в световен мащаб. FlixBus се грижи за технологичните решения, за да оптимизира услугата по най-добрия възможен начин, както и за маркетинга и продажбите, а местните партньори са отговорни за ежедневната работа на автобусите. По този начин стартъпът успява да създаде най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа.Чрез партньорството на FlixBus с Карат-С - първият лицензиран превозвач за международен транспорт в България, който оперира на българския и международния пазар вече близо 30 години, ще бъдат поставени нови стандарти на местния пазар. "Надяваме се, че в бъдеще ще можем да удължим това първоначално споразумение с Карат-С и да предоставим още повече възможности за пътуване заедно." – добави Ласло Арaни.

ПРЕССЪОБЩЕНИЕ (PDF)